Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з комплексного медичного огляду працівників).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з комплексного медичного огляду працівників).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Замовник: Відділ ОКСМС Новобасанської сільської ради.
Найменування предмета закупівлі: Послуги з комплексного медичного огляду працівників (ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги )
Вид процедури: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-07-21-009948-a
Очікувана вартість предмета закупівлі: 157 500, 00 грн. (сто п’ятдесят сім тисяч п’ятсот грн. 00 копійок) з ПДВ.
Кількість постачання: 158 послуг.
Строк поставки товару: до 31.08.2025 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Рішення сесії № 5-56/2024 від 20.12.2024 р.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмету закупівлі становить: 157 500, 00 грн. код ДК 021:2015 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за процедурою закупівлі –відкриті торги з особливостями визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.